Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti distanční výuky českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Žáčková, Kateřina ; Hájková, Eva (vedoucí práce) ; Babušová, Gabriela (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na hledání možností distanční výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol. Cílem práce je podrobně se zabývat a zjišťovat, jak probíhá distanční výuka českého jazyka na 1. stupni základních škol, a jaká je úroveň osvojení učiva u žáků vzdělávajících se distanční formou studia. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá obecným pojednáním o základním vzdělání a vzdělávání. Dále stručně charakterizuje Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Poté podrobně rozebírá distanční vzdělávání, stručně vymezuje komunikační nástroje, a v závěru shrnuje předmět český jazyk a jeho vyučování. Praktická část obsahuje dvě výzkumná šetření, která jsou podrobně strukturována. Použita byla jak metoda kvalitativní, tak metoda kvantitativní. V prvním výzkumném šetření zjišťuje efektivitu distančního vzdělávání v českém jazyce na vybraných základních školách v konkrétních ročnících 1. stupně základních škol. Zároveň také charakterizuje práci učitele v on-line hodinách českého jazyka. Druhé výzkumné šetření zkoumá formou dotazníku to, jak probíhá distanční výuka českého jazyka na 1. stupni základních škol. Dotazníkové šetření vyplňují učitelé, kteří vyučují český jazyk na 1. stupni ZŠ v době nouzového stavu v České republice. Závěr...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.